Tükendi
Gelince Haber VerBu kitabın amacı ne?Adobe Flash CS6 programının kullanımını öğretmek ve programı kullanarak animasyon tasarımı yapmayı sağlamaktır. Ayrıca programın daha önceki versiyonlarını kullananlara Adobe Flash CS6 ile gelen yenilikleri anlatmaktır.Bu kitap kimler için?Kitap animasyon tasarımına yeni başlayacak ve başlayanlar ile orta düzey kullanıcılar içindir. Animasyon tasarımı yapmak isteyenlere Adobe Flash CS6'yı animasyon tasarımında nasıl kullanabilecekleri anlatılmıştır.Kitap nasıl kullanılmalıdır?Yeni başlayanlar kitabı mutlaka sırayla takip etmelidir. Konular bir sistematik içinde ve en anlaşılabilir şekilde anlatılmaya çalışılmıştır. Orta düzey kullanıcılar ve kitabı bitirenler daha sonra belli noktalarda bilgi almak istediklerinde konuları bağımsız olarak okuyabilirler. Kitap içerisindeki işlemler mutlaka bilgisayar başında uygulanmalıdır. Her uygulama yeteneğinizi biraz daha geliştirmenizi sağlayacaktır.Kitap nasıl yazılmıştır?Kitap en alt seviyedeki kullanıcı dikkate alınarak hazırlanılmıştır. Sade ve okuyucunun anlayacağı bir dil kullanılmaya çalışılmıştır.Kitapta Yer Alan Konular• Giriş ve Temel Bilgiler• Çizim Araçları• Renkler ile Çalışmak• Bitmap Grafikler ile Çalışmak• Metinler ile Çalışmak• Katmanlar ile Çalışmak• Semboller ve Kütüphaneler ile Çalışmak• Efektler ile Çalışmak• Animasyonlar• Classic Tween Olayı• Motion Tween Olayı• Shape Tween Olayı• Ters Kinematik• Eylemler• Butonlar• Publish
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2013 |
Baskı | 1 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 13,5 x 19,5 |
ISBN-10 | 9758878956 |
Kağıt Türü | Kitap Kağıdı |
Sayfa Sayısı | 538 |
Bu kitabın amacı ne?Adobe Flash CS6 programının kullanımını öğretmek ve programı kullanarak animasyon tasarımı yapmayı sağlamaktır. Ayrıca programın daha önceki versiyonlarını kullananlara Adobe Flash CS6 ile gelen yenilikleri anlatmaktır.Bu kitap kimler için?Kitap animasyon tasarımına yeni başlayacak ve başlayanlar ile orta düzey kullanıcılar içindir. Animasyon tasarımı yapmak isteyenlere Adobe Flash CS6'yı animasyon tasarımında nasıl kullanabilecekleri anlatılmıştır.Kitap nasıl kullanılmalıdır?Yeni başlayanlar kitabı mutlaka sırayla takip etmelidir. Konular bir sistematik içinde ve en anlaşılabilir şekilde anlatılmaya çalışılmıştır. Orta düzey kullanıcılar ve kitabı bitirenler daha sonra belli noktalarda bilgi almak istediklerinde konuları bağımsız olarak okuyabilirler. Kitap içerisindeki işlemler mutlaka bilgisayar başında uygulanmalıdır. Her uygulama yeteneğinizi biraz daha geliştirmenizi sağlayacaktır.Kitap nasıl yazılmıştır?Kitap en alt seviyedeki kullanıcı dikkate alınarak hazırlanılmıştır. Sade ve okuyucunun anlayacağı bir dil kullanılmaya çalışılmıştır.Kitapta Yer Alan Konular• Giriş ve Temel Bilgiler• Çizim Araçları• Renkler ile Çalışmak• Bitmap Grafikler ile Çalışmak• Metinler ile Çalışmak• Katmanlar ile Çalışmak• Semboller ve Kütüphaneler ile Çalışmak• Efektler ile Çalışmak• Animasyonlar• Classic Tween Olayı• Motion Tween Olayı• Shape Tween Olayı• Ters Kinematik• Eylemler• Butonlar• Publish
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2013 |
Baskı | 1 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 13,5 x 19,5 |
ISBN-10 | 9758878956 |
Kağıt Türü | Kitap Kağıdı |
Sayfa Sayısı | 538 |